Anglų kalba 10-ai klasei

Turime profesionalių korepetitorių, puikiai išmanančių šio mokomojo dalyko kursą 10-oje klasėje. Todėl jeigu jūsų vaikui reikalinga pagalba mokantis anglų kalbos, COREPETITUS mokytojai dės daug pastangų, kad vaiko žinių lygis gerokai pakiltų.

Bendroji Anglų kalbos programa – 10 klasė

Susipažinkite, ko vaikas yra mokomas pagal 10 klasės anglų kalbos bendrąją ugydmo programą.

  • Temos
  • Vadovėliai
  • Potėmė Išsamus planas
  • Kalbos vartojimo kontekstai Mokomasi vartoti kalbą asmeninio gyvenimo, mokymosi, viešojo gyvenimo ir iš dalies profesiniame kontekstuose.
  • Apie save Potemės: išvaizda, charakteris, įvaizdžio kūrimas, veikla, pomėgiai, vertybės, įsitikinimai, autoritetai, idėjos, žavinčios asmenybės ir pan.; Asmens savybių ugdymasis.
  • Tarpasmeniniai santykiai: su draugais, šeimoje, bendruomenėje, visuomenėje. Demokratija, žmogaus teisės, lygios galimybės Potemės: žmonių bendravimas, santykiai, kartų skirtumai, bendruomenės veikla, pagalba kitiems, savanorystė ir pan.; Demokratija šeimoje, mokykloje, bendruomenėje, valstybėje, žmogaus teisės ir pareigos; Lygios galimybės, pagarba įvairaus amžiaus, rasės, tautybės, lyties tapatybės, turintiems negalią, skirtingų įsitikinimų asmenims ir pan.
  • Kasdienė veikla: mokymasis, papomokinė veikla, namų ruoša, pramogos Potemės: formalus ir neformalus mokymasis; Mokyklos bendruomenės projektai, savanorystė; Užsienio kalbų mokymasis; Dienotvarkė, namų ruoša, žaidimai, protų kovos, pramogos ir pan.
  • Sveika gyvensena: mityba, sportas, mokymo(si) ir poilsio balansas Potemės: sveika mityba, maisto gaminimas, sveikos gyvensenos principai; Mankšta, judėjimas, sportas, sporto šakos, sportininkų gebėjimai; Žalingų įpročių prevencija, negalavimai, simptomai, patarimai kaip išvengti negalavimų; Streso įveikimas, mokymosi ir poilsio balansas ir pan.
  • Profesijos: darbai, karjeros galimybės Potemės: ateities planai, profesijos, vasaros darbo galimybės. Įvairiuose darbuose reikalingos žinios ir gebėjimai; Asmeninių finansų tvarkymas; Asmenybės, autoritetai – įvairių profesijų atstovai.
  • Veiklos viešojoje erdvėje: kelionės, transportas, paslaugos, pirkiniai, asmeniniai finansai Potemės: kelionių planavimas, susisiekimas, šalys ir miestai, apgyvendinimo įstaigos ir pan.; Parduotuvės ir paslaugos, maitinimo įstaigos, bankas, policija, medicininė pagalba ir pan.; Asmeninių finansų tvarkymas.
  • Komunikacija: realioje ir skaitmeninėje erdvėje. Medijos ir informacinės technologijos. Pažangios technologijos ir inovacijos Potemės: socialinės konvencijos, kūno kalba, emocijų raiška ir pan., bendravimas su bendraamžiais, bendradarbiavimas su mokyklų partnerių bendruomenėmis, projektinė veikla, tarptautiniai mainai ir pan.; Medijos ir informacinės technologijos, atsakingas ir etiškas elgesys virtualioje erdvėje, medijų raštingumas; Išmaniųjų įrenginių naudojimas mokantis užsienio kalbų; Mokslo pasiekimai, pažangios technologijos ir inovacijos pramonėje, paslaugų srityje, medicinoje, buityje ir pan.
  • Gyvenomoji aplinka. Gamta, ekologija Potemės: biologinės įvairovės išsaugojimas, klimato kaita, gyvenamoji aplinka mieste ir kaime, tvarūs miestai ir gyvenvietės; Aplinkosauga, ekologinės problemos ir jų sprendimo būdai; Atsakingas vartojimas, atliekų rūšiavimas, išteklių tausojimas.
  • Kultūrinis gyvenimas, renginiai Potemės: menai (muzika, dailė, teatras, kinas, dizainas ir pan.). Grožinė literatūra, mėgstami lietuvių ir kitų tautų autoriai; Žymiausi Lietuvos kultūros atstovai, asmenybės, Lietuvos valstybinės ir kalendorinės šventės, tradiciniai renginiai, festivaliai ir pan.; Lietuvos etninių grupių kultūros ir istorijos paveldas, lankytinos vietos ir pan., įvairių pasaulio šalių šventės ir tradicijos, kultūros paveldas, lankytinos vietos, žymūs asmenys ir pan.
  • Lietuvos ir pasaulio kalbos, daugiakalbystė Potemės: įvairių artimoje aplinkoje esančių ir mokamų kalbų ypatumai – panašumai ir skirtumai; Lietuvos, Europos ir pasaulio daugiakalbiškumas.
  • Tarpkultūrinės žinios ir gebėjimai Mokomasi laikytis sociokultūrinio bendravimo taisyklių paprastose komunikacinėse situacijose, susipažįstama su įvairių šalių kultūriniais ypatumais, mokomasi juos apibūdinti, analizuoti, lyginti su savo gyvenamosios ir (ar) gimtosios šalies kultūros ypatumais. Nusiteikiama bendraujant daugiakultūrėje aplinkoje gerbti kitų šalių, etninių grupių kultūrų atstovus, vartoti įvairias mokamas kalbas bendraujant su kitakalbiais asmenimis. Susipažįstama su Lietuvos, Europos ir pasaulio kalbų įvairove, lyginami skirtingų mokamų kalbų elementai, pavyzdžiui, garsai, raidės, žodžiai, frazės, patarlės, priežodžiai.
  • Kalbiniai komunikaciniai gebėjimai Kalbiniai komunikaciniai gebėjimai skirstomi į kelias grupes, kurios apima dar smulkesnius gebėjimus, pavyzdžiui, lingvistiniai (leksiniai: vartojamo žodyno apimtis; gramatiniai: gramatinės kategorijos ir struktūros; fonologiniai ir otroepiniai: tarimas, intonavimas, rašyba; semantiniai: abstrakčiosios sąvokos, reiškiamos atitinkamomis kalbos struktūromis); pragmatiniai (diskurso: tekstų tipai; funkciniai: komunikacinės intencijos); sociolingvistiniai (mandagumo normos ir kalbos registras). Pateikiama kalbinių komunikacinių gebėjimų apimtis, t. y. medžiaga, kuri yra reikalinga mokiniams 10 ir II gimnazijos klasės koncentre mokantis kalbos ir ją vartojant.
  • Vartojamo žodyno apimtis Mokomasi vartoti pakankamą žodyną, kad šiek tiek perfrazuojant būtų galima perteikti savo mintis dauguma su asmeniniu, mokymusi ir viešuoju gyvenimu susijusių temų. Susipažįstama su dauguma dažnai vartojamų žodžių reikšmių, taip pat kai kuriomis perkeltinėmis žodžių reikšmėmis. Vartojami frazelogizmai ir perkeltine reikšme vartojami posakiai, aktyvus žodynas apima asmeninę, mokymosi, viešojo gyvenimo ir iš dalies profesinę kalbos vartojimo sritis.
  • Tarimas ir intonavimas Susipažįstama su pagrindiniais užsienio kalbos fonetikos ypatumais, mokomasi tinkamai artikuliuoti žinomus žodžius, žodžių junginius, tinkamai intonuoti pasisakant ar dalyvaujant dialoge, diskusijoje ar skaitant balsu. Skaitoma fonetinė transkripcija. Suvokiama, ką reiškia skyrybos ženklai ir kaip jie atspindi intonaciją.
  • Gramatinės medžiagos apimtis Mokomasi atpažinti kitų kalboje naujas gramatines struktūras ir panaudoti jas savo kalboje, prireikus žinomas struktūras pakeičiant sinonimiškomis. Mokomasi vartoti stilistiškai neutralias gramatines struktūras, taisyklingai sudaryti vientisinius ir sudėtinius sakinius.
  • Anglų kalba The outline includes key grammar topics: adjectives, adverbs (types and comparisons), articles, conditionals, determiners, and discourse markers. It covers modals for possibility and obligation, as well as noun types, passive voice, verb patterns, and pronouns. Additionally, it addresses phrasal verbs, question forms, reported speech, and all verb tenses, including word formation with prefixes and suffixes.
  • Rašyba ir skyryba Susipažįstama su rašybos ir skyrybos normomis, mokomasi jas taikyti kuriant ilgesnius įvairių žanrų ir (arba) stilių tekstus. Naudojamasi kalbos žinynais.
  • Kalbos pažinimo sąvokos ir terminai Susipažįstama su kalbos sistemos dalių pavadinimais (fonetika, leksika, etc.), kalbinės raiškos vertinimo kriterijų pavadinimais (taisyklingumas, tinkamumas, rišlumas etc.).
  • Abstrakčiosios sąvokos Mokomasi perteikti abstrakčių sąvokų reikšmę, naudojant sinonimus, antonimus ir kolokacijas, bei analizuoti žodžių ryšius ilgesniame diskurse. Temų spektras apima egzistenciją, erdvę, judėjimą, laiką, kiekybę, fizinius požymius ir vertinamuosius požymius. Nagrinėjami ryšiai ir santykiai, priežastys bei pasekmės, taip pat apibrėžtumas ir neapibrėžtumas, siekiant sukurti rišlią ir prasmingą kalbą.
  • Diskursas Mokomasi komponuoti rišlų, prasmingą, tinkamos struktūros sakytinį ir rašytinį diskursą. Kuriamas vientisas tekstas jungiant prasminius elementus. Susipažįstama, kaip sakiniai jungiami į seką, nurodomi laiko, priežasties, pasekmės, ryšiai, plėtojama tema, dėstoma mintis, pateikiami argumentai.
  • Tekstų pobūdis, tipai ir žanrai Pateikiami įvairūs tekstai supratimui, įskaitant sakytinius (techninė informacija, pranešimai, paskaitos), rašytinius (skelbimai, laiškai, straipsniai) ir audiovizualinius (informaciniai vaizdo įrašai, dokumentinės laidos). Produkcijos apima sakytinius ir rašytinius tekstus apie žmones, įvykius, recenzijas ir ataskaitas, taip pat audiovizualinius kūrinius, tokius kaip pristatymai ir interviu. Virtualioje erdvėje vyksta rašytinė ir sakytinė sąveika, apimanti komentarus socialiniuose tinkluose ir faktinės informacijos perdavimą.
  • Komunikacinės intencijos Mokoma suprasti ir reikšti komunikacines intencijas tiek raštu, tiek žodžiu, naudojant kalbos funkcijas ir skirtingus kalbinės raiškos registrus. Įgyjamos bendravimo konvencijos, apimančios pasisveikinimą, padėkojimą, atsiprašymą ir nuomonių reiškimą. Mokomasi pokalbio strategijų, kaip pradėti ir užbaigti diskusiją, pateikti nuomonę ir reaguoti į pašnekovo pasisakymus, bei kompensacinių strategijų, padedančių išspręsti nesusipratimus.
  • Registras ir mandagumo normos Mokomasi laikytis mandagumo normų sakytiniame ir rašytiniame diskurse. Susipažįstama su socialinių santykių žymikliais, tokiais kaip pasisveikinimo būdas, kreipiniai ir pan., mokomasi paisyti registro konvencijų, tinkamai parinkti kalbos oficialumo laipsnį pagal situaciją, vartoti neutralų registrą ir pusiau oficialų registrą kalbant ir rašant. Susipažįstama su dialekto, akcento, leksikos, gramatikos požymiais, būdingais neoficialiam registrui.
  • Sakytinio teksto supratimas (klausymas) Mokoma suprasti sakytines instrukcijas, nurodymus ir skelbimus, kai informacija pateikiama aiškiai ir foninis triukšmas minimalus. Įgyjamos žinios apie pokalbių ir diskusijų, pranešimų bei paskaitų supratimą, akcentuojant norminės kalbos vartojimą ir aiškią struktūrą. Mokomasi interpretuoti pasakojimus ir adaptuotų grožinių tekstų siužetus, siekiant suvokti pagrindines mintis ir detales.
  • Rašytinio teksto supratimas (skaitymas) Mokomasi suprasti rašytines instrukcijas, nurodymus ir skelbimus, įskaitant detalias saugos reikalavimų laikymosi gaires. Analizuojami asmeniniai ir dalykiniai laiškai, kuriuose pateikiama informacija apie įvykius, emocijas ir renginius. Ugdomi įgūdžiai ieškoti specifinės informacijos ilgesniuose tekstuose, suprasti publicistinius ir grožinius tekstus, apimančius pagrindines mintis, detales ir samprotavimus.
  • Audiovizualinio teksto supratimas Vaizdo įrašų supratimas, mokomasi suprasti įvairių informacinių, dokumentinių, edukacinių vaizdo įrašų pagrindines mintis ir detales. Televizijos laidų supratimas, mokomasi suprasti pagrindines mintis ir detales daugumos TV laidų (pavyzdžiui, naujienų, reportažų, interviu, pokalbių šou) pažįstamomis temomis, kai kalbama aiškiai ir normaliu tempu. Filmų (animacinių, dokumentinių, meninių) supratimas, mokomasi suprasti pagrindines mintis ir detales meninių ir dokumentinių filmų, kuriuose didžiąją dalį siužeto sudaro vaizdai ir veiksmas.
  • Supratimo (recepcijos) strategijų taikymas Mokomasi nuspėti žodžių ir frazių reikšmes iš konteksto arba pagal žodžių darybos principus, taip pat suprasti tarptautinių žodžių reikšmes, atsižvelgiant į gimtosios kalbos panašumus.Ugdomi įgūdžiai nuspėti teksto turinį ir minties eigą, analizuojant teksto struktūrą ir kontekstą, bei atpažinti teksto tipą pagal vizualinius elementus. Naudojamos pagalbos priemonės, pavyzdžiui, sinonimų ir kolokacijų žodynai, siekiant pagerinti teksto supratimą.
  • Sakytinio teksto produkavimas (kalbėjimas) Mokomasi detaliai apibūdinti žmones, vietas, daiktus, veiklas ir pomėgius, nuosekliai dėstant mintis ir išreiškiant jausmus. Ugdomi gebėjimai pasakoti įvykius, atpasakoti knygų ar filmų siužetus ir pateikti informaciją, aiškinant veiksmų seką. Mokomasi išsakyti nuomonę, vertinti aplinką ir kitų veiksmus, argumentuotai pagrindžiant savo vertinimus.
  • Rašytinio teksto produkavimas (rašymas) Mokomasi raštu detaliai apibūdinti pažįstamus ir įsivaizduojamus dalykus, tokius kaip žmonės, vietos, daiktai, veiklos ir pomėgiai. Ugdomi gebėjimai rašyti pasakojimus apie įvykius, teikti ataskaitas, apibūdinti filmų ar knygų siužetus ir nuosekliai dėstyti svajones bei tikslus. Mokomasi rengti informacinius pranešimus, plakatus, rašyti nuomones, vertinimus bei recenzijas, argumentuotai pagrindžiant savo nuomonę apie įvairius reiškinius ir veiksmus.
  • Sakytinė sąveika Mokomasi palaikyti pokalbį ir apsikeisti informacija, įskaitant klausimus, atsakymus bei mandagumo frazes. Dalyvaujama neformaliose diskusijose, kuriose galima užduoti klausimus apie patirtus įvykius, išreikšti nuomonę ir emocijas, taip pat ugdomi gebėjimai dalyvauti pokalbiuose siekiant bendro rezultato, suprasti ir aiškiai išdėstyti savo požiūrį, diskutuojant apie sprendimų alternatyvas. Mokomasi susikalbėti viešojo gyvenimo situacijose, pavyzdžiui, perkant prekes ar paslaugas, bei dalyvauti pusiau oficialiuose pokalbiuose, tokiuose kaip konsultacijos ar interviu, kur reikia dalintis informacija ir nuomonėmis apie asmeninę patirtį.
  • Rašytinė sąveika Asmeninis ir pusiau oficialus susirašinėjimas apima asmeninius laiškus, elektroninius laiškus ir atvirukus, kur mokomasi perteikti naujienas, nuomonę ir emocijas. Oficialus susirašinėjimas reikalauja gebėjimo rašyti formalų laišką, pavyzdžiui, atsakant į skelbimus ar pateikiant prašymus. Ugdomi transakcinio rašymo įgūdžiai, reikalingi informacijai perduoti raštu, užpildant anketas ar rašant gyvenimo aprašymus.
  • Sakytinė ir rašytinė sąveika virtualioje erdvėje Dalyvavimas virtualiose diskusijose apima realaus laiko komunikaciją su keliais pašnekovais, kur mokomasi rašyti komentarus, atsakyti į kitų nuomones ir dalintis asmeniniais įrašais. Ugdomi gebėjimai užsisakyti prekes ar paslaugas internetu, atlikti grupines užduotis ir efektyviai keistis informacija naudojant vizualinę paramą. Paskutiniai gebėjimai apima neaiškumų patikslinimą ir etikos normų laikymąsi.
  • Audiovizualinio teksto kūrimas Įgarsintų pateikčių kūrimas, mokomasi sukurti pateiktis įvairiomis temomis su užrašais ir vaizdo elementais, įgarsinti tekstą, įterpti vaizdo įrašą. Filmukų, reportažų, vaizdo ir garso įrašų kūrimas, mokomasi sukurti trumpą filmuką, reportažą, interviu apie pažįstamus ar žinomus asmenis, patirtus dalykus, svarbius įvykius (pavyzdžiui, žymius žmones, viešuosius renginius, lankytinas vietas ir pan.).
  • Raiškos (produkavimo) strategijų taikymas Mokomasi planuoti sakytinį tekstą, vartojant naujus žodžius ir frazes, naudojantis žodynais, pasirinkti paprastesnius žodžius ir paraginti klausytoją patikslinti; rašytinį tekstą planuoti, komponuoti ir redaguoti pagal žanro reikalavimus, kalbos stilių ir struktūrą, taip pat naudotis žodynais bei vartosenos žinynais; audiovizualinio kūrinio planavimas apima tinkamų programų ir aplikacijų pasirinkimą.
  • Sąveikos strategijų taikymas Mokomasi pokalbio iniciavimo, palaikymo, apibendrinimo ir užbaigimo. Diskusijų metu mokomasi tinkamai pradėti, palaikyti ir pabaigti pokalbį, perimti kalbėtojo vaidmenį, pakartoti svarbius teiginius, užtikrinant bendrą supratimą, skatinti kitus įsitraukti, tiek bendraujant gyvai, tiek virtualiai. Taip pat mokomasi pasitikslinti informaciją, prašyti paaiškinimo ar perfrazuoti bei naudotis įvairiais pagalbos ištekliais, tokiais kaip žodynai, žinynai ar vertimo įrankiai.
  • Teksto (sakytinio, rašytinio, grafinio, vaizdinio ir kt.) mediacija Mokoma perteikti specifinę ir tikslinę informaciją žodžiu ar raštu, įskaitant skelbimus, instrukcijas ir audiovizualinius pranešimus, kai šaltinio kalba yra nesudėtinga. Ugdomi gebėjimai apibūdinti vizualią informaciją, pavyzdžiui, diagramas ir nuotraukas, rašyti struktūruotus užrašus iš paskaitų ir pranešimų, bei pateikti santrauką gerai struktūruotų tekstų ar interviu turinio, klausantis ar žiūrint juos kelis kartus.
  • Grupės bendradarbiavimo proceso mediacija Mokoma bendradarbiauti įvairialypėje grupėje, kurioje dalyvauja skirtingų etninių kultūrų, religijų ir kalbos mokėjimo lygių asmenys, siekiant kurti naujas idėjas ir pasiekti bendrą supratimą. Ugdomi vadovavimo įgūdžiai, įskaitant grupės darbų moderavimą, nuomonių išsakymo skatinimą, svarbių aspektų išskyrimą ir bendro sprendimo priėmimą, užtikrinant pagarbų ir pozityvų bendravimą.
  • Mediacijos strategijų taikymas Teksto supaprastinimas žodžiu, perteikiant teksto turinį žodžiu, mokomasi jį priderinti prie tikslinės auditorijos interesų ir poreikių naudojant pavyzdžius, pagrindžiant faktus aiškinimais, pakartojant ar panaudojant iliustracijas; perteikiant tekstą, mokomasi atsisakyti nereikalingos, besikartojančios informacijos, kad perduodama žinutė būtų aiški klausytojams. Teksto supaprastinimas raštu, perteikiant teksto turinį raštu, mokomasi jį priderinti prie tikslinės auditorijos interesų ir poreikių naudojant pavyzdžius, pagrindžiant faktus aiškinimais, pakartojant ar panaudojant iliustracijas, perteikiant tekstą, mokomasi atsisakyti nereikalingos, besikartojančios informacijos, kad perduodama žinutė būtų aiški skaitytojams.
  • Pavadinimas Autorius
  • Insight Intermediate Wildman Jayne

Kaip dirba mūsų korepetitoriai?

  • Palaiko draugišką ryšį su vaiku, kad kiekvienos pamokos metu jis jaustųsi laisvai, nesusikaustęs, nebijotų klausti, aiškintis, ieškoti sprendimų, diskutuoti.
  • Visada mokymo planus pritaiko prie kiekvieno vaiko individualiai, nes visi mokiniai skirtingai priima informacija, turi skirtingas silpnąsias puses, savo darbo tempą ir pan.
  • Visada laukia grįžtamojo ryšio, leidžiančio žinoti, kad vaikas tikrai suprato temą. Net jei yra mažų nesuprantamų smulkmenų, korepetitoriai siekia jas pašalinti.
  • Pamokų metu pateikia daug ir įvairių užduočių, ne vien „sausą“ teoriją. Visada atkreipiamas dėmesys į tai, kokio tipo užduotys labiausiai domina konkretų vaiką.

Registruotis

core-icon

Kada korepetitorius padės jūsų vaikui?

Bet kurioje klasėje jūsų vaikas gali susidurti su mokymosi sunkumais. Sudėtinga tema, praleistos pamokos, per skubus mokytojų tempas, koncentracijos stoka ar kitos priežastys gali lemti tai, kad atsiras spragų, vaikas patirs stresą, suprastės jo pažymiai, bus vis daugiau nesuprantamų temų ir pan. Net triukšmas klasėje pamokų metu daugeliui vaikų trukdo susikaupti ir kokybiškai dirbti per pamoką. Jei pastebite, kad jūsų atžalai reikalinga pagalba mokantis, COREPETITUS mokytojai pasirengę padėti. Profesionalumas, patirtis ir noras padėti mokiniams lemia, kad su mūsų korepetitoriais dirbantys vaikai pasiekia puikių rezultatų. Prisijunkite prie mūsų mokinių rato.

Registruotis užsiėmimams

Pradėti paprasta kaip 2x2

1 Mokinio tikslas ir asmenybė
Registracijos metu Išsiaiškiname mokinio poreikius, asmenybės bruožus, tuomet priskiriame tinkamiausią korepetitorių.
2 „Corepetitus“ žinių nustatymo testas
Pirmojo užsiėmimo metu korepetitoriui ir mokiniui kartu atlikus „Corepetitus“ žinių nustatymo testą identifikuojamos spragos.
3 Sudaromas individualus mokymosi planas
Korepetitoriaus sudaryto idividualaus mokymosi plano laikymasis garantuoja efektyvų tobulėjimo procesą.

Klientų atsiliepimai

Ar „Corepetitus“ tikrai yra patikimiausia korepetitorių platforma siekiant akademinių tikslų? Dalinamės, ką mano mūsų naudotoja.
  • Labai ačiū už įdomias ir išsamias pamokas! Mokykloje būna sunku įsisavinti informaciją, todėl tai, ko nesuprantu, paklausiu korepetitorės. Kartu atrandame būdų, kaip suprasti ir prisiminti informaciją.

    Austėja Ž.
    2024-12-09
  • Besimokant su korepetitore pradėjau jaustis užtikrinčiau, visada gaunu man reikiamus atsakymus ir paaiškinimus. Rekomenduoju.

    Dominyka N.
    2024-12-09
  • Tik teigiami atsiliepimai, labai geros mokytojos, man labai patinka!

    Lukrecija V.
    2024-12-09
  • Viskas gerai ir sklandžiai. Tik geriausios rekomendacijos Jums. Kai pradėjom daryti egzaminų užduotis, rezultatai tikrai pagerėjo, ir mokykloje jaučiu, kad kur kas lengviau mokytis. Rekomenduoju.

    Nojus P.
    2024-12-09
  • Labai patenkinta darbu su abiem korepetitorėmis, matau gerėjančius rezultatus. Patinka, kad atsižvelgia į prašymus, labai draugiškos, visada atsako į klausimus, aiškiai viską išdėsto.

    Patricija S.
    2024-12-09

Korepetitorių užsiėmimų kaina

Kuo daugiau savaitinių užsiėmimų turite, tuo mažesnė vieno užsiėmimo kaina.
Vieno užsiėmimo trukmė - 60 min.
1-8 klasė
9-10 klasė
11-12 klasė
1 pamoka per savaitę
28 €
/ už 60 min. užsiėmimą
Noriu 1 savaitinio užsiėmimo
24 val. pinigų grąžinimo garantija

Geresnė patirtis

  • Emocinis saugumas
  • Šiuolaikiškas požiūris į mokinį
  • Kylantys rezultatai bei pasitikėjimas savimi
  • 100% kvalifikuoto korepetitoriaus dėmesio

Patogumas

  • Asmeninis grafikas
  • Maksimalus lankstumas ligos atveju
  • Maksimalus lankstumas perkeliant užsiėmimus
  • Maksimalus lankstumas keičiant grafiką, discipliną ar korepetitorių

 

3 pamokos per savaitę
28 €
15% NUOLAIDA
24 €
/ už 60 min. užsiėmimą
Noriu 3 savaitinių užsiėmimų
24 val. pinigų grąžinimo garantija

Geresnė patirtis

  • Emocinis saugumas
  • Šiuolaikiškas požiūris į mokinį
  • Kylantys rezultatai bei pasitikėjimas savimi
  • 100% kvalifikuoto korepetitoriaus dėmesio

Patogumas

  • Asmeninis grafikas
  • Maksimalus lankstumas ligos atveju
  • Maksimalus lankstumas perkeliant užsiėmimus
  • Maksimalus lankstumas keičiant grafiką, discipliną ar korepetitorių

Bonus

  • Specialūs lojalumo pasiūlymai
1 pamoka per savaitę
30 €
/ už 60 min. užsiėmimą
Noriu 1 savaitinio užsiėmimo
24 val. pinigų grąžinimo garantija

Geresnė patirtis

  • Emocinis saugumas
  • Šiuolaikiškas požiūris į mokinį
  • Kylantys rezultatai bei pasitikėjimas savimi
  • 100% kvalifikuoto korepetitoriaus dėmesio

Patogumas

  • Asmeninis grafikas
  • Maksimalus lankstumas ligos atveju
  • Maksimalus lankstumas perkeliant užsiėmimus
  • Maksimalus lankstumas keičiant grafiką, discipliną ar korepetitorių

 

3 pamokos per savaitę
30 €
13% NUOLAIDA
26 €
/ už 60 min. užsiėmimą
Noriu 3 savaitinių užsiėmimų
24 val. pinigų grąžinimo garantija

Geresnė patirtis

  • Emocinis saugumas
  • Šiuolaikiškas požiūris į mokinį
  • Kylantys rezultatai bei pasitikėjimas savimi
  • 100% kvalifikuoto korepetitoriaus dėmesio

Patogumas

  • Asmeninis grafikas
  • Maksimalus lankstumas ligos atveju
  • Maksimalus lankstumas perkeliant užsiėmimus
  • Maksimalus lankstumas keičiant grafiką, discipliną ar korepetitorių

Bonus

  • Specialūs lojalumo pasiūlymai
1 pamoka per savaitę
32 €
/ už 60 min. užsiėmimą
Noriu 1 savaitinio užsiėmimo
24 val. pinigų grąžinimo garantija

Geresnė patirtis

  • Emocinis saugumas
  • Šiuolaikiškas požiūris į mokinį
  • Kylantys rezultatai bei pasitikėjimas savimi
  • 100% kvalifikuoto korepetitoriaus dėmesio

Patogumas

  • Asmeninis grafikas
  • Maksimalus lankstumas ligos atveju
  • Maksimalus lankstumas perkeliant užsiėmimus
  • Maksimalus lankstumas keičiant grafiką, discipliną ar korepetitorių

 

3 pamokos per savaitę
32 €
13% NUOLAIDA
28 €
/ už 60 min. užsiėmimą
Noriu 3 savaitinių užsiėmimų
24 val. pinigų grąžinimo garantija

Geresnė patirtis

  • Emocinis saugumas
  • Šiuolaikiškas požiūris į mokinį
  • Kylantys rezultatai bei pasitikėjimas savimi
  • 100% kvalifikuoto korepetitoriaus dėmesio

Patogumas

  • Asmeninis grafikas
  • Maksimalus lankstumas ligos atveju
  • Maksimalus lankstumas perkeliant užsiėmimus
  • Maksimalus lankstumas keičiant grafiką, discipliną ar korepetitorių

Bonus

  • Specialūs lojalumo pasiūlymai
Prenumeruokite naujienlaiškį
  • Išskirtiniai pasiūlymai ir nuolaidos
  • Dovanos ir malonios staigmenos
  • Renginiai ir seminarai
  • Naudingos mokymosi gairės ir patarimai
  • Sėkmės istorijos ir įkvėpimas