Anglų kalba 7-ai klasei

Turime profesionalių korepetitorių, puikiai išmanančių šio mokomojo dalyko kursą 7-oje klasėje. Todėl jeigu jūsų vaikui reikalinga pagalba mokantis anglų kalbos, COREPETITUS mokytojai dės daug pastangų, kad vaiko žinių lygis gerokai pakiltų.

Bendroji Anglų kalbos programa – 7 klasė

Susipažinkite, ko vaikas yra mokomas pagal 7 klasės anglų kalbos bendrąją ugydmo programą.

  • Temos
  • Vadovėliai
  • Potėmė Išsamus planas
  • Kalbos vartojimo kontekstai Mokomasi vartoti kalbą asmeninio gyvenimo, mokymosi, viešojo gyvenimo ir iš dalies profesiniame kontekste.
  • Apie save Potemės: išvaizda, apranga, būdo savybės, mėgstami ir nemėgstami dalykai, veikla ir pan.; Asmens savybių ugdymas.
  • Tarpasmeniniai santykiai: su draugais, šeimoje, bendruomenėje, visuomenėje. Demokratija, žmogaus teisės, lygios galimybės Potemės: bendravimas, santykiai su bendraamžiais, tėvais, mokytojais, kaimynais ir pan.; Pagarba, sutarimas, bendra veikla, pagalba kitiems, savanorystė ir pan.; Demokratija šeimoje, bendruomenėje, visuomenėje; Vaikų teisės ir pareigos.
  • Kasdienė veikla: mokymasis, papomokinė veikla, namų ruoša, pramogos Potemės: mokyklos gyvenimas, mokomieji dalykai; Popamokinė veikla, savanorystė, užsienio kalbų mokymasis; Dienotvarkė, namų ruoša; Žaidimai, protų kovos, pramogos ir pan.
  • Sveika gyvensena: mityba, sportas, mokymo(si) ir poilsio balansas Potemės: sveika mityba, maisto gaminimas, sveika gyvensena, asmens ir aplinkos higiena; Mankšta, judėjimas, sportas, sporto šakos ir priemonės; Žalingų įpročių prevencija, tipiški negalavimai, simptomai, patarimai, kaip išvengti negalavimų; Streso įveikimas, poilsis, miegas ir pan.
  • Profesijos: darbai, karjeros galimybės Potemės: profesijos, darbai, savanorystė; Įvairių darbuotojų funkcijos, būtini gebėjimai; Asmenybės – įvairių profesijų atstovai.
  • Veiklos viešojoje erdvėje: kelionės, transportas, paslaugos, pirkiniai, asmeniniai finansai Potemės: kelionės, turizmas, susisiekimas, nakvynė, maitinimasis ir pan.; Prekių ir paslaugų įsigijimas; Asmeninių finansų tvarkymas
  • Komunikacija: realioje ir skaitmeninėje erdvėje. Medijos ir informacinės technologijos. Pažangios technologijos ir inovacijos Potemės: socialinės konvencijos, kūno kalba, emocijų raiška ir pan., bendravimas su bendraamžiais, bendradarbiavimas su mokyklų partnerių bendruomenėmis, projektinė veikla, tarptautiniai mainai ir pan.; Medijos ir informacinės technologijos, atsakingas ir etiškas elgesys virtualioje erdvėje, išmaniųjų įrenginių naudojimas mokantis užsienio kalbų; Mokslo pasiekimai, pažangios technologijos ir inovacijos pramonėje, paslaugų srityje, buityje ir pan.
  • Gyvenomoji aplinka. Gamta, ekologija Potemės: biologinės įvairovės išsaugojimas, klimato kaita; Aplinkosauga, ekologinės problemos ir jų sprendimo būdai; Atsakingas vartojimas, atliekų rūšiavimas, išteklių tausojimas.
  • Kultūrinis gyvenimas, renginiai Potemės: menai (muzika, dailė, teatras, kinas, dizainas ir pan.), grožinė literatūra, mėgstami lietuvių ir kitų tautų autoriai; Žymiausi Lietuvos kultūros atstovai, asmenybės, Lietuvos valstybinės ir kalendorinės šventės, tradiciniai renginiai, festivaliai ir pan., gimtojo miesto, regiono, Lietuvos kultūros ir istorijos paveldas, lankytinos vietos ir pan.; Įvairių pasaulio šalių šventės ir tradicijos, kultūros paveldas, lankytinos vietos ir pan.
  • Lietuvos ir pasaulio kalbos, daugiakalbystė Potemės: įvairių artimoje aplinkoje esančių ir mokamų kalbų ypatumai – panašumai ir skirtumai; Lietuvos, Europos ir pasaulio daugiakalbiškumas.
  • Tarpkultūrinės žinios ir gebėjimai Susipažįstama su skirtingų kultūrų socialinių konvencijų ypatumais, mokomasi laikytis sociokultūrinio bendravimo taisyklių paprastose komunikacinėse situacijose, susipažįstama su įvairių šalių kultūriniais ypatumais, mokomasi juos apibūdinti, analizuoti, lyginti su savo gyvenamosios ir (ar) gimtosios šalies kultūros ypatumais. Nusiteikiama bendraujant daugiakultūrėje aplinkoje gerbti kitų šalių, etninių grupių kultūrų atstovus, vartoti įvairias mokamas kalbas bendraujant su kitakalbiais asmenimis, susipažįstama su Lietuvos, Europos ir pasaulio kalbų įvairove. Lyginami skirtingų mokamų kalbų elementai, pavyzdžiui, garsai, raidės, žodžiai, frazės, patarlės, priežodžiai.
  • Kalbiniai komunikaciniai gebėjimai Kalbiniai komunikaciniai gebėjimai skirstomi į kelias grupes, kurios apima dar smulkesnius gebėjimus, pavyzdžiui, lingvistiniai (leksiniai: vartojamo žodyno apimtis; gramatiniai: gramatinės kategorijos ir struktūros; fonologiniai ir otroepiniai: tarimas, intonavimas, rašyba; semantiniai: abstrakčiosios sąvokos, reiškiamos atitinkamomis kalbos struktūromis); pragmatiniai (diskurso: tekstų tipai; funkciniai: komunikacinės intencijos); sociolingvistiniai (mandagumo normos ir kalbos registras). Pateikiama kalbinių komunikacinių gebėjimų apimtis, t.y. medžiaga, kuri yra reikalinga mokiniams 7 klasės koncentre mokantis kalbos ir ją vartojant.
  • Vartojamo žodyno apimtis Vartojamas platesnis žodynas, reikalingas atlikti kalbos veiksmus programoje išvardytuose kontekstuose pagal temas, potemes, situacijas. Susipažįstama su pagrindinėmis dažniausiai vartojamų žodžių reikšmėmis, frazelogizmais ir perkeltine reikšme vartojamais posakiais, susijusiais su kalbos vartojimo kontekstais. Aktyvus žodynas apima asmeninę, mokymo(si), viešojo gyvenimo ir iš dalies profesinę kalbos vartojimo sritis.
  • Tarimas ir intonavimas Mokomasi tinkamai artikuliuoti žinomus žodžius, žodžių junginius, intonuoti pasisakant ar kalbantis dialogu, dalyvaujant diskusijoje ar skaitant balsu. Skaitoma fonetinė transkripcija. Susipažįstama su skyrybos ženklų reikšmėmis, aiškinamasi, kaip jie atspindi intonaciją.
  • Gramatinės medžiagos apimtis Susipažįstama su pagrindinėmis užsienio kalbos gramatinėmis kategorijomis, mokomasi pasirinkti gramatines struktūras siekiant realizuoti konkrečias komunikacines intencijas.
  • Anglų kalba Adjectives. Collocations (deep sleep, heavy rain). Adverbs. Adverbial phrases of time, place and frequency and their positions in the sentence. Adverbial phrases of degree, extent, probability. Comparative and superlative form of adverbs. Articles. With countable and uncountable nouns. Conditionals. Zero and first conditional. Second and third conditional. Determiners. Broad range (all, most, both, enough). Discourse markers. Linkers expressing cause and effect, comparison and contrast etc. (however, on the one hand, therefore). Markers to structure informal spoken discourse (well, anyway). Modals. Possibility: might, may, will. Obligation, necessity: must/have to, ought to, need to. Modals past: should have, might have etc. Must/can’t (deduction: must be tired). Nouns. Countable and uncountable nouns. Numbers. Cardinal (2 thousand, thousands of people). Ordinal. Fractions. Decimal (1.10 – one point ten). Passive. Simple passive. Postpositions. Verbs + for (wait for). Verbs + from (suffer from). Verbs +in (believe in). Verbs + of (approve of). Verbs + on (depend on). Verbs + to (listen to). Verbs + with (agree with). Double Genitive. (He is a cousin of Agne’s.). Pronouns. Reflexive (myself, yourself, yourselves). Relative (who, whose). Demonstrative (this/that, these/those). Indefinite (any, anything, both, nobody, other). Interrogative (who, whom, whose). Phrasal Verbs. Extended phrasal verbs (switch the light on). Questions. General questions. Special questions. Tag questions. Indirect questions. Reported speech (range of tense forms: simple, continuous, perfect). Verb. Verb patterns (V + to, V + -ing). Present tense. Present Simple. Present Continuous. Present Perfect. Present Perfect vs Past Simple. Present Perfect Continuous. Past tenses. Past Simple. Past Continuous. Used to / didn’t use. Would expressing habit. Past Perfect. Future tense. Future simple. Future continuous. Passives. Simple passive. Word form building. Broad range of suffixes and prefixes forming nouns, adjectives, adverbs.
  • Rašyba ir skyryba Mokomasi kuriant rašytinį tekstą taikyti pagrindines rašybos ir skyrybos taisykles, rašant paisyti teksto žanro stiliaus ir (arba) registro, pavyzdžiui, tinkamai vartoti santrumpas (naudojamasi kalbos žinynais).
  • Kalbos pažinimo sąvokos ir terminai Mokomasi vartoti pagrindinių kalbos dalių pavadinimus, kalbos formų pavadinimus (esamasis laikas, sąlygos sakinys, aukštesnysis laipsnis etc.), žodžio dalių pavadinimus (priešdėlis, priesaga etc.), teksto struktūrinių dalių pavadinimus (įžanga, dėstymas, pabaiga).
  • Abstrakčiosios sąvokos Mokomasi perteikti abstrakčias sąvokas, įskaitant egzistencijos, erdvės, judėjimo, laiko ir kiekybės sąvokas. Praktikuojama aiškiai išreikšti fizines ir vertinamąsias savybes, tokias kaip dydis, forma, temperatūra, kiekis, vertė, bei santykius tarp įvykių ir objektų, pavyzdžiui, priežastį, pasekmę, tikslą ir sąlygas. Gilinamas gebėjimas kurti rišlų diskursą, naudojant sąvokas apie pastovumą, kaitą, tikslumą, priimtinumą, santykius ir vertinimus.
  • Diskursas Mokomasi komponuoti rišlų, prasmingą, tinkamos struktūros sakytinį ir rašytinį diskursą, kuriamas vientisas tekstas jungiant prasminius elementus. Susipažįstama, kaip sakiniai jungiami į seką, nurodomi laiko, priežasties, pasekmės, ryšiai, plėtojama tema, dėstoma mintis, pateikiami argumentai. Susipažįstama su tam tikrų (programoje numatytų) žanrų sandaros ir formos reikalavimais.
  • Tekstų pobūdis, tipai ir žanrai Mokomasi suprasti ir kurti įvairius sakytinius, rašytinius bei audiovizualinius tekstus, tokius kaip skelbimai, esė, pranešimai, grožiniai kūriniai, reklamos ar TED pranešimai. Ugdomi gebėjimai dalyvauti pokalbiuose, diskusijose bei virtualioje sąveikoje, rašyti santraukas ir konspektus pagal pateiktus šaltinius.
  • Komunikacinės intencijos Mokomasi perteikti įvairias komunikacines intencijas žodžiu ir raštu, įskaitant pasisveikinimą, padėką, nuomonės ar emocijų išreiškimą bei informacijos gavimą ir pateikimą. Ugdomi gebėjimai dalyvauti pokalbyje: pradėti, palaikyti, apibendrinti temą, keisti temą, įsiterpti ar skatinti pašnekovą kalbėti. Naudojamos strategijos, padedančios suprasti ir kompensuoti nesuprastą informaciją, pavyzdžiui, prašymas pakartoti ar kalbėti lėčiau.
  • Registras ir mandagumo normos Mokomasi laikytis mandagumo normų sakytiniame ir rašytiniame diskurse, susipažįstama su socialinių santykių žymikliais, tokiais kaip pasisveikinimo būdas, kreipiniai ir pan. Mokomasi paisyti registro konvencijų, tinkamai parinkti kalbos oficialumo laipsnį pagal situaciją; komunikuojant su bendraamžiais ir suaugusiais asmenimis, kalbant ir rašant vartoti neutralų arba pusiau oficialų registrą.
  • Sakytinio teksto supratimas (klausymas) Mokomasi suprasti paprastas instrukcijas, techninę informaciją ir nuorodas pažįstamoje aplinkoje, pavyzdžiui, oro uoste ar koncerte, kai kalbama aiškiai ir be foninio triukšmo. Ugdomi gebėjimai suprasti pokalbių ir diskusijų pagrindines mintis bei detales, kai tema pažįstama ir kalbama normine kalba. Mokomasi suprasti gerai struktūruotus pranešimus ir pasakojimus, kurie pateikiami lėtai ir aiškiai, taip pat adaptuotų grožinių ir pažintinių garsinių knygų turinį.
  • Rašytinio teksto supratimas (skaitymas) Mokomasi suprasti trumpas rašytines instrukcijas, viešuosius skelbimus bei asmeninius laiškus, kuriuose pateikiama informacija apie įvykius, veiklą ir emocijas. Mokomasi ieškoti specifinės informacijos straipsniuose, brošiūrose ir kituose tekstuose bei detaliai suprasti faktus pateikiančius informacinius, publicistinius ir mokslo populiariųjų tekstus. Ugdomi gebėjimai suprasti grožinius tekstus, tokius kaip kelionių dienoraščiai, komiksai ar adaptuotos knygos, bei paprastą poeziją.
  • Audiovizualinio teksto supratimas Vaizdo įrašų supratimas, mokomasi suprasti įvairių informacinių, dokumentinių, edukacinių vaizdo įrašų pagrindines mintis. Televizijos laidų (reklamų, naujienų, interviu, pokalbių šou) supratimas, mokomasi suprasti pagrindines mintis daugumos TV laidų (pavyzdžiui, naujienų, reportažų, interviu, pokalbių šou) pažįstamomis temomis, kai kalbama aiškiai ir lėtesniu nei įprasta tempu. Filmų (animacinių, dokumentinių, meninių) supratimas, mokomasi suprasti pagrindines mintis meninių ir dokumentinių filmų, kuriuose didžiąją dalį siužeto sudaro vaizdai ir veiksmas.
  • Supratimo (recepcijos) strategijų taikymas Mokomasi spėti žodžių, frazių ir sakinių reikšmes pagal kontekstą ar žodžių darybos principus, taip pat atpažinti tarptautinių ir panašių į gimtąją kalbą žodžių reikšmes. Gebėjimas nuspėti pastraipos turinį remiantis teksto visuma padeda suprasti autoriaus minties eigą. Mokomasi atpažinti teksto žanrą ir temą pagal antraštes, iliustracijas ar kitus grafinės išraiškos elementus bei naudojamos pagalbos priemonės, kaip vienakalbiai žodynai ir vertimo programėlės, siekiant suprasti tekstą.
  • Sakytinio teksto produkavimas (kalbėjimas) Mokomasi apibūdinti žmones, vietas, pomėgius ir patirtas veiklas, išreikšti jausmus bei nuosekliai dėstyti mintis. Ugdomi įgūdžiai pasakoti apie įvykius, atpasakoti knygos ar filmo siužetą, išreikšti įspūdžius ir pateikti vertinimus. Mokomasi aiškiai pateikti faktinę informaciją, nurodymus bei sprendimų siūlymus, taip pat reikšti ir pagrįsti savo nuomonę bei vertinimus pažįstamomis temomis.
  • Rašytinio teksto produkavimas (rašymas) Mokomasi apibūdinti žmones, vietas, pomėgius ir patirtas veiklas, išreikšti jausmus bei nuosekliai dėstyti mintis. Ugdomi įgūdžiai pasakoti apie įvykius, atpasakoti knygos ar filmo siužetą, išreikšti įspūdžius ir pateikti vertinimus. Mokomasi aiškiai pateikti faktinę informaciją, nurodymus bei sprendimų siūlymus, taip pat reikšti ir pagrįsti savo nuomonę bei vertinimus pažįstamomis temomis.
  • Sakytinė sąveika Mokomasi palaikyti pokalbį ir keistis informacija, užduodant klausimus, atsakant bei naudojant mandagumo frazes. Ugdomi gebėjimai dalyvauti neformaliose diskusijose, rašyti oficialius laiškus bei tvarkyti asmeninę ir mokymosi informaciją (pavyzdžiui, CV). Mokomasi dalyvauti virtualiose diskusijose, laikantis etikos normų, bei suprasti ir pateikti prekių ar paslaugų informaciją kasdienėse situacijose. Ugdomi įgūdžiai dalyvauti pusiau oficialiuose pokalbiuose ir interviu, siekiant gauti ar pateikti faktinę informaciją.
  • Rašytinė sąveika Mokomasi rašyti asmeninius ir pusiau oficialius laiškus, perteikiant naujienas ir emocijas, bei dalyvauti oficialiame susirašinėjime, pavyzdžiui, rašant prašymus ar motyvacinius laiškus su argumentais. Ugdomi gebėjimai transakciškai rašyti informaciją, pavyzdžiui, užrašyti gautus nurodymus ar pildyti anketas, kad būtų aiškiai perteikiama svarbi informacija.
  • Sakytinė ir rašytinė sąveika virtualioje erdvėje Mokomasi aktyviai dalyvauti virtualiuose pokalbiuose realiu laiku su vienu pašnekovu, skelbiant asmeninius įrašus ir atsakant į komentarus. Ugdomi gebėjimai bendrauti grupinėse diskusijose, laikantis etikos normų ir saugos reikalavimų, bei vykdyti bendras užduotis, apsikeičiant informacija ir vykdant instrukcijas.
  • Audiovizualinio teksto kūrimas Įgarsintų pateikčių kūrimas, kuriamos pateiktys apie įvairius dalykus su užrašais ir vaizdo elementais, įgarsinamas tekstas. Filmukų, reportažų, vaizdo ir garso įrašų kūrimas, kuriami trumpi filmukai, reportažai apie pažįstamus ar žinomus asmenis, patirtus dalykus (pavyzdžiui, draugą, asmenį, kuriuo žavimasi, savo mokyklą, miestą, keliones).
  • Raiškos (produkavimo) strategijų taikymas Sakytinio teksto planavimas, atlikimo klaidų kompensavimas, mokomasi taikyti raiškos strategijas: planuojant pasisakymą remtis turimais kalbos ištekliais ir žodynais; neprisiminus tikslaus žodžio, perteikti jo reikšmę kitais būdais – apibūdinti daiktą ir (arba) reiškinį, perfrazuoti, pateikti sinonimų. Rašytinio teksto planavimas, komponavimas, redagavimas, mokomasi planuoti rašytinį tekstą pagal turimą to paties žanro pavyzdį, modelį, naudotis žodynais ir vartosenos žinynais. Audiovizualinio kūrinio planavimas, komponavimas, redagavimas, mokomasi pasirinkti tinkamas programas, aplikacijas.
  • Sąveikos strategijų taikymas Pokalbio iniciavimas, palaikymas, apibendrinimas, užbaigimas, mokomasi taikyti sąveikos strategijas: Inicijuoti, palaikyti ir pabaigti gyvai vykstantį pokalbį, vartojant standartinius posakius; pakartoti, kas buvo pasakyta, siekiant užtikrinti bendrą supratimą, kad būtų galima tęsti pokalbį, diskusiją; paprašyti leisti pasisakyti, paraginti kitus įsitraukti į diskusiją. Pasitikslinimas, prašymas paaiškinti, perfrazuoti, mokomasi paprašyti paaiškinti ar patikslinti, kas buvo pasakyta. Naudojimasis pagalbos ištekliais, naudojamasi įvairiais žodynais, žinynais, vertimo įrankiais ir pan.
  • Teksto (sakytinio, rašytinio, grafinio, vaizdinio ir kt.) mediacija Mokomasi perteikti nesudėtingą, konkrečią informaciją žodžiu ar raštu apie pažįstamas temas, remiantis įvairiais šaltiniais, kaip skelbimai, instrukcijos ar TV naujienos. Ugdomi gebėjimai apibūdinti vizualinę informaciją, rašyti užrašus iš paskaitų ir pateikti santraukas apie gerai struktūruotus tekstus ar audiovizualinius įrašus.
  • Grupės bendradarbiavimo proceso mediacija Bendradarbiavimas įvairialypėje grupėje apima gebėjimą dirbti su žmonėmis iš skirtingų kultūrų ir amžiaus grupių, gerbiant individualius skirtumus bei aktyviai klausantis kitų nuomonių. Vadovaujant grupei svarbu teikti aiškias instrukcijas, skatinti visų dalyvių pasisakymus ir apibendrinti diskusijos rezultatus. Galutinis tikslas – sukurti teigiamą atmosferą ir pateikti grupės pasiekimų ataskaitą.
  • Mediacijos strategijų taikymas Teksto supaprastinimas žodžiu, mokomasi taikyti mediacijos strategijas: perteikiant teksto turinį žodžiu, vartoti paprastesnę nei originalo ir (arba) šaltinio kalbą; aiškinantis naujas sąvokas, pasitelkti pavyzdžių iš patirties; aiškinant veiksmus, pateikiant instrukcijas, pasinaudoti ir neverbalinėmis priemonėmis; pakartoti esmines mintis kitais žodžiais keletą kartų. Teksto supaprastinimas raštu, mokomasi perteikiant teksto turinį raštu, vartoti paprastesnę nei originalo ir (arba) šaltinio kalbą; klausant užsirašyti, o skaitant tekste pasižymėti tik svarbiausius dalykus.
  • Pavadinimas Autorius
  • Solutions Pre-Intermediate Tim Falla, Paul A. Davies
  • English Plus 3 Ben Wetz

Kaip dirba mūsų korepetitoriai?

  • Palaiko draugišką ryšį su vaiku, kad kiekvienos pamokos metu jis jaustųsi laisvai, nesusikaustęs, nebijotų klausti, aiškintis, ieškoti sprendimų, diskutuoti.
  • Visada mokymo planus pritaiko prie kiekvieno vaiko individualiai, nes visi mokiniai skirtingai priima informacija, turi skirtingas silpnąsias puses, savo darbo tempą ir pan.
  • Visada laukia grįžtamojo ryšio, leidžiančio žinoti, kad vaikas tikrai suprato temą. Net jei yra mažų nesuprantamų smulkmenų, korepetitoriai siekia jas pašalinti.
  • Pamokų metu pateikia daug ir įvairių užduočių, ne vien „sausą“ teoriją. Visada atkreipiamas dėmesys į tai, kokio tipo užduotys labiausiai domina konkretų vaiką.

Registruotis

core-icon

Kada korepetitorius padės jūsų vaikui?

Bet kurioje klasėje jūsų vaikas gali susidurti su mokymosi sunkumais. Sudėtinga tema, praleistos pamokos, per skubus mokytojų tempas, koncentracijos stoka ar kitos priežastys gali lemti tai, kad atsiras spragų, vaikas patirs stresą, suprastės jo pažymiai, bus vis daugiau nesuprantamų temų ir pan. Net triukšmas klasėje pamokų metu daugeliui vaikų trukdo susikaupti ir kokybiškai dirbti per pamoką. Jei pastebite, kad jūsų atžalai reikalinga pagalba mokantis, COREPETITUS mokytojai pasirengę padėti. Profesionalumas, patirtis ir noras padėti mokiniams lemia, kad su mūsų korepetitoriais dirbantys vaikai pasiekia puikių rezultatų. Prisijunkite prie mūsų mokinių rato.

Registruotis užsiėmimams

Pradėti paprasta kaip 2x2

1 Mokinio tikslas ir asmenybė
Registracijos metu Išsiaiškiname mokinio poreikius, asmenybės bruožus, tuomet priskiriame tinkamiausią korepetitorių.
2 „Corepetitus“ žinių nustatymo testas
Pirmojo užsiėmimo metu korepetitoriui ir mokiniui kartu atlikus „Corepetitus“ žinių nustatymo testą identifikuojamos spragos.
3 Sudaromas individualus mokymosi planas
Korepetitoriaus sudaryto idividualaus mokymosi plano laikymasis garantuoja efektyvų tobulėjimo procesą.

Klientų atsiliepimai

Ar „Corepetitus“ tikrai yra patikimiausia korepetitorių platforma siekiant akademinių tikslų? Dalinamės, ką mano mūsų naudotoja.
  • Labai ačiū už įdomias ir išsamias pamokas! Mokykloje būna sunku įsisavinti informaciją, todėl tai, ko nesuprantu, paklausiu korepetitorės. Kartu atrandame būdų, kaip suprasti ir prisiminti informaciją.

    Austėja Ž.
    2024-12-09
  • Besimokant su korepetitore pradėjau jaustis užtikrinčiau, visada gaunu man reikiamus atsakymus ir paaiškinimus. Rekomenduoju.

    Dominyka N.
    2024-12-09
  • Tik teigiami atsiliepimai, labai geros mokytojos, man labai patinka!

    Lukrecija V.
    2024-12-09
  • Viskas gerai ir sklandžiai. Tik geriausios rekomendacijos Jums. Kai pradėjom daryti egzaminų užduotis, rezultatai tikrai pagerėjo, ir mokykloje jaučiu, kad kur kas lengviau mokytis. Rekomenduoju.

    Nojus P.
    2024-12-09
  • Labai patenkinta darbu su abiem korepetitorėmis, matau gerėjančius rezultatus. Patinka, kad atsižvelgia į prašymus, labai draugiškos, visada atsako į klausimus, aiškiai viską išdėsto.

    Patricija S.
    2024-12-09

Korepetitorių užsiėmimų kaina

Kuo daugiau savaitinių užsiėmimų turite, tuo mažesnė vieno užsiėmimo kaina.
Vieno užsiėmimo trukmė - 60 min.
1-8 klasė
9-10 klasė
11-12 klasė
1 pamoka per savaitę
28 €
/ už 60 min. užsiėmimą
Noriu 1 savaitinio užsiėmimo
24 val. pinigų grąžinimo garantija

Geresnė patirtis

  • Emocinis saugumas
  • Šiuolaikiškas požiūris į mokinį
  • Kylantys rezultatai bei pasitikėjimas savimi
  • 100% kvalifikuoto korepetitoriaus dėmesio

Patogumas

  • Asmeninis grafikas
  • Maksimalus lankstumas ligos atveju
  • Maksimalus lankstumas perkeliant užsiėmimus
  • Maksimalus lankstumas keičiant grafiką, discipliną ar korepetitorių

 

3 pamokos per savaitę
28 €
15% NUOLAIDA
24 €
/ už 60 min. užsiėmimą
Noriu 3 savaitinių užsiėmimų
24 val. pinigų grąžinimo garantija

Geresnė patirtis

  • Emocinis saugumas
  • Šiuolaikiškas požiūris į mokinį
  • Kylantys rezultatai bei pasitikėjimas savimi
  • 100% kvalifikuoto korepetitoriaus dėmesio

Patogumas

  • Asmeninis grafikas
  • Maksimalus lankstumas ligos atveju
  • Maksimalus lankstumas perkeliant užsiėmimus
  • Maksimalus lankstumas keičiant grafiką, discipliną ar korepetitorių

Bonus

  • Specialūs lojalumo pasiūlymai
1 pamoka per savaitę
30 €
/ už 60 min. užsiėmimą
Noriu 1 savaitinio užsiėmimo
24 val. pinigų grąžinimo garantija

Geresnė patirtis

  • Emocinis saugumas
  • Šiuolaikiškas požiūris į mokinį
  • Kylantys rezultatai bei pasitikėjimas savimi
  • 100% kvalifikuoto korepetitoriaus dėmesio

Patogumas

  • Asmeninis grafikas
  • Maksimalus lankstumas ligos atveju
  • Maksimalus lankstumas perkeliant užsiėmimus
  • Maksimalus lankstumas keičiant grafiką, discipliną ar korepetitorių

 

3 pamokos per savaitę
30 €
13% NUOLAIDA
26 €
/ už 60 min. užsiėmimą
Noriu 3 savaitinių užsiėmimų
24 val. pinigų grąžinimo garantija

Geresnė patirtis

  • Emocinis saugumas
  • Šiuolaikiškas požiūris į mokinį
  • Kylantys rezultatai bei pasitikėjimas savimi
  • 100% kvalifikuoto korepetitoriaus dėmesio

Patogumas

  • Asmeninis grafikas
  • Maksimalus lankstumas ligos atveju
  • Maksimalus lankstumas perkeliant užsiėmimus
  • Maksimalus lankstumas keičiant grafiką, discipliną ar korepetitorių

Bonus

  • Specialūs lojalumo pasiūlymai
1 pamoka per savaitę
32 €
/ už 60 min. užsiėmimą
Noriu 1 savaitinio užsiėmimo
24 val. pinigų grąžinimo garantija

Geresnė patirtis

  • Emocinis saugumas
  • Šiuolaikiškas požiūris į mokinį
  • Kylantys rezultatai bei pasitikėjimas savimi
  • 100% kvalifikuoto korepetitoriaus dėmesio

Patogumas

  • Asmeninis grafikas
  • Maksimalus lankstumas ligos atveju
  • Maksimalus lankstumas perkeliant užsiėmimus
  • Maksimalus lankstumas keičiant grafiką, discipliną ar korepetitorių

 

3 pamokos per savaitę
32 €
13% NUOLAIDA
28 €
/ už 60 min. užsiėmimą
Noriu 3 savaitinių užsiėmimų
24 val. pinigų grąžinimo garantija

Geresnė patirtis

  • Emocinis saugumas
  • Šiuolaikiškas požiūris į mokinį
  • Kylantys rezultatai bei pasitikėjimas savimi
  • 100% kvalifikuoto korepetitoriaus dėmesio

Patogumas

  • Asmeninis grafikas
  • Maksimalus lankstumas ligos atveju
  • Maksimalus lankstumas perkeliant užsiėmimus
  • Maksimalus lankstumas keičiant grafiką, discipliną ar korepetitorių

Bonus

  • Specialūs lojalumo pasiūlymai
Prenumeruokite naujienlaiškį
  • Išskirtiniai pasiūlymai ir nuolaidos
  • Dovanos ir malonios staigmenos
  • Renginiai ir seminarai
  • Naudingos mokymosi gairės ir patarimai
  • Sėkmės istorijos ir įkvėpimas